O Mikrocopu

Partner smo vodećim poduzećima i organizacijama iz financijskog, ekonomskog i zdravstvenog sektora te sektora osiguranja. Uvođenjem isprobanih rješenja za bespapirno poslovanje dokazano smanjujemo troškove, povećavamo učinkovitost i osiguravamo usklađenost vašeg poslovanja.

U Mikrocopu vam pomažemo urediti i digitalizirati procese obuhvata dokumenata i podataka, upravljanja dokumentima i poslovnim procesima te arhiviranja dokumenata u elektroničkom i papirnatom obliku – pomažemo vam poslovati bespapirno. Razvijamo kvalitetna i pouzdana rješenja koja osiguravaju veću sigurnost i zakonsku usklađenost vašeg poslovanja. U njih je utkano znanje vrhunskih stručnjaka, najbolje prakse na području obuhvata i pohrane dokumenata i upravljanja njima, više od 40 godina iskustva i hrabrosti da cijelo vrijeme gledamo naprijed.

Poduzeće Mikrocop d.o.o., Ljubljana krovno je poduzeće grupe poduzeća koja čine Grupu Mikrocop. Sva poduzeća u Grupi djeluju na području potpore bespapirnom poslovanju poslovnih korisnika. Danas je Mikrocop poznati ponuđač rješenja za bespapirno poslovanje na širem tržištu regije Adriatic s više od 300 zadovoljnih stranaka i više od milijardu obrađenih dokumenata, a Grupa Mikrocop zapošljava gotovo 200 suradnika.

Poslovni model uporabe rješenja možemo proizvoljno prilagoditi vašim potrebama – omogućujemo uporabu informacijskih rješenja u obliku usluga u vanjskoj izvedbi, to jest u oblaku, ili kao rješenja po mjeri instaliranih kod vas. Tako osiguravamo dostupnost rješenja za bespapirno poslovanje različitim organizacijama, manjim i srednje velikim ili većim poslovnim sustavima, pa i mnogim organizacijama s područja javne uprave te državnim institucijama.

Već više od 40 godina uspješno ispunjavamo zahtjeve i očekivanja klijenata iz različitih djelatnosti

Naša misija

Naše vrijednosti

Pomažemo vam iskoristiti prilike koje donosi digitalizacija: Uporaba Mikrocopovih rješenja za bespapirno poslovanje smanjuje rizike kojima ste svakodnevno izloženi. Naša rješenja odgovarajuće su certificirana, zakonski usklađena i mogu znatno pridonijeti većoj preglednosti i učinkovitosti vašeg poslovanja. Obuhvat, upravljanje i pohranu iznimno velikih količina dokumenata nudimo vam po pristupačnoj cijeni kod nas ili kao uslugu u našem oblaku.

Sigurnost: Svjesni smo odgovornosti za vaše poslovanje, zato održavamo visoku razinu informacijske i fizičke sigurnosti te postupamo u skladu sa sustavom upravljanja zaštitom informacija ISO/IEC 27001:2013.

Kvaliteta: Potvrđenu metodologiju, dobru praksu, stručno znanje i bogato iskustvo ugrađujemo u sva svoja rješenja. Posvećenost kvaliteti potvrđujemo standardom upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015.

Usklađenost: Nudimo certificirana rješenja, osiguravamo pravnu valjanost vaših elektronički pohranjenih materijala i redovito se brinemo za zakonsku usklađenost poslovanja, svojih rješenja i vaših procesa.

Pouzdanost: U Mikrocopu već više od 40 godina uspješno ispunjavamo zahtjeve i očekivanja naručitelja iz različitih djelatnosti na područjima obuhvata, upravljanja i pohrane dokumenata.

 

Povijest poduzeća

Naši počeci sežu u 1976. godinu kad je gospodin Ljubo Koritnik, sadašnji predsjednik nadzornog odbora Mikrocopa, osnovao Biroservis. On je 1990. preoblikovan u Mikrocop, društvo s ograničenom odgovornošću. Dvije godine kasnije osnovan je Mikrocop Hrvatska, a 2007. godine Grupi Mikrocop pridružen je i Mikrocop BH sa sjedištem u Sarajevu. Sva poduzeća u Grupi Mikrocop predano nastavljaju tradiciju i misiju Biroservisa – usredotočenost na obuhvat, upravljanje i pohranu dokumenata u svim pojavnim oblicima.

 

Vizitka poduzeća

Mikrocop d.o.o. informatički inženjering i usluge
Jadranska 20 a, 52470 Umag

Matični broj: 3834182
ID za PDV: HR95322915133

Direktor poduzeća: Klemen Klinar

T: 052 75 15 79
F: 052 72 22 32
E: info-hr@mikrocop.com

2018

Prvi nastup Mikrocopa na sajmu CeBIT 2018 u Hannoveru u Njemačkoj

2017

Revidirana interna pravila za pravno dosljednu obradu i pohranu dokumenata

2016

InDoc EDGE, nova generacija digitalnih rješenja za bespapirno poslovanje, i uspostava novog arhivskog centra u Zagrebu

2015

Objedinjavanje standarda unutar Grupe Mikrocop i prezentacije usluge pohrane e-računa

2014

Uspostavljanje servisnog centra za prikupljanje tehničkog materijala i knjižnične dokumentacije u Ljubljani te servisnog centra u Banja Luci

2013

Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom ISO 9001

2012

Implementacija standarda za upravljanje informacijskom sigurnošću i stjecanje certifikata ISO/IEC 27001

2009

Izgradnja suvremenoga namjenskog poslovnog objekta s vlastitim podatkovnim centrom

2008

Usluga u oblaku za upravljanje dokumentima i procesima Brezpapirja.si

2007

Osnutak poduzeća Mikrocop BH d.o.o. sa sjedištem u Sarajevu

2005

Prvi sustav elektroničke pohrane u široj regiji Arhiviraj.si

2003

Prva verzija programske platforme za elektroničko arhiviranje InDoc Archive

1995

Početak pružanja usluga skeniranja dokumenata

1993

Početak vanjskog pružanja usluga (outsourcing) na području obrade dokumenata na mikrofilmu

1992

Osnutak poduzeća u Hrvatskoj, Mikrocop d.o.o. sa sjedištem u Umagu

1990

Dobivanje službenog zastupništva za opremu za obradu na mikrofilmovima Kodak, preoblikovanje Biroservisa u Mikrocop d.o.o.

1976

Osnutak Biroservisa pod vodstvom g. Ljube Koritnika

Želite poslovati bez papira?

Rado ćemo vas saslušati
o izazovima s kojima se suočavate
i predložiti vam odgovarajuća rješenja.

Obratite nam se

Postanite bespapirno poduzeće

Do bespapirnog poslovanja u Mikrocopu vodimo vas u četiri koraka: