Dobra praksa

Zašto poslovati bespapirno? Gdje početi i kako nastaviti da bismo iskoristili mogućnosti digitalizacije? Koji su najčešći problemi i zamke na koje možete naići i kako ih izbjeći? Primijenite naše iskustvo i znanje.

  10. 12. 2018

Više sigurnosti ili bolja primjenjivost?

U poslovnim IT rješenjima, u pravilu, više informacijske sigurnosti znači lošije korisničko iskustvo i obrnuto. Uz nisku razinu sigurnosti ugrožavamo poslovanje, a uz loše iskustvo korisnika rizikujemo da zaposlenici neće moći jednostavno koristiti nova rješenja. Upravljanje dokumentima i njihovo pohranjivanje ne dozvoljavaju kompromise takve vrste, već zahtijevaju i jedno i drugo. Zato smo već pri planiranju mogućnosti rješenja InDoc EDGE poštovali oba vidika.

Saznajte više

  05. 12. 2018

Prepreke sa kojima se tvrtke susreću prilikom uvođenja GDPR

Izazove nije moguće riješiti preko noći, treba prilagoditi poslovne procese, uvesti potrebna informacijska rješenja i obrazovati zaposlene o važnosti čuvanja (osobnih) podataka.

Saznajte više

  28. 11. 2018

5 savjeta za digitalizaciju poslovanja

Digitalizacija poslovanja zahtijeva od tvrtke pripremu promišljene strategije i jasno postavljanje ciljeva, jer su takvi projekti obično kompleksni i zahtijevaju uključivanje svih zaposlenih u tvrtki. Zato je važno, da digitalizaciji pristupite nakon ozbiljnog promišljanja i da pri tome uvažavate sve vidike, koji mogu pripomoći tome da projekti digitalizacije budu uspješno izvedeni i što je najvažnije da zažive u praksi.

Saznajte više

  06. 11. 2018

Izazovi digitalizacije poslovanja u Mikrocopu

Kada je riječ o digitalizaciji, najzahtjevniji zadatak je promjena organizacijske kulture i navika zaposlenih. U to smo se uvjerili također u Mikrocopu kada smo digitalizirali vlastito poslovanje.

Saznajte više

  14. 09. 2018

Pohrana elektroničkih dokumenata u oblaku

Pohrana kod certificiranog vanjskog ponuditelja usluga pohrane elektroničkoga gradiva osigurava nam pravnu valjanost dokumenata, a osim toga u pravilu je sigurnija nego kada gradivo čuvamo kod sebe.

Saznajte više

  07. 05. 2018

Očekujemo li previše od bespapirnog poslovanja?

Kao ponuđači rješenja za bespapirno poslovanje obećavamo smanjenje troškova, povećanje učinkovitosti i osiguranje usklađenosti poslovanja. A možemo li ta obećanja i ispuniti?

Saznajte više

  30. 03. 2018

Pozor, korisnici zajedničkih mapa i ljubitelji e-pošte – dolazi GDPR

Ključni izazovi osiguravanja usklađenosti zaštite osobnih podataka kriju se u oblikovanju odgovarajućih procesa postupanja s osobnim podacima te u uspostavi odgovornosti za njih. Poduzeća po tom pitanju često imaju problema jer pod pritiskom tekućeg poslovanja ne uspostavljaju cjelovit pregled nad svim osobnim podacima koje obrađuju.

Saznajte više

  12. 03. 2018

Ako zaista želimo zaštititi osobne podatke, o njima moramo brinuti cjelovito

Osiguravanje usklađenosti s uredbom GDPR trenutačno je jedna od gorućih tema kod svih koji su na neki način u kontaktu s osobnim podacima. Pritom motiv za reguliranje zaštite podataka u pravilu nije želja da osobnim podacima pristupaju samo ovlaštene osobe s potrebnom opravdanošću, nego je to prije strah od visokih kazni. Ali zaštita osobnih podataka nije stanje koje se jednom postigne i zatim zaboravi, nego itekako stalan i živ proces.

Saznajte više

Postanite bespapirno poduzeće

Do bespapirnog poslovanja u Mikrocopu vodimo vas u četiri koraka: