Digitalna rješenja InDoc EDGE

Prijeđite na bespapirno poslovanje uz digitalna rješenja InDoc EDGE

Platforma InDoc EDGE spaja kapacitete sustava upravljanja dokumentima (DMS), poslovnim procesima (BPM) i elektroničkom pohranom (RMS). Uz procesna rješenja na toj platformi možete odgovoriti na ključne izazove poslovanja – od svakodnevnih jednostavnih poslova kao što su distribucija primljene pošte ili likvidacija ulaznih računa do zahtjevnijih poslova u kojima sudjeluju različiti nositelji i koji u pravilu uključuju automatsko odlučivanje na osnovi poslovnih pravila.

Primjena procesnih rješenja InDoc EGDE smanjuje operativne rizike kojima ste svakodnevno izloženi, a platforma je certificirana kod Arhiva Republike Slovenije i u skladu s GDPR-om. Rješenja InDoc EDGE pravno su usklađena, sigurna, pouzdana i mogu bitno pridonijeti većoj preglednosti i učinkovitosti vašeg poslovanja.

U UniCredit Bank smo nadogradili sustav upravljanja dokumentima i poboljšali upravljanje ugovorima. U suradnji s Mikrocopom, našim dugogodišnjim partnerom, brzo, agilno i uspješno smo povećali učinkovitost upravljanja ključnim dokumentima.

UniCredit Banka Slovenija d.d.

Koristi rješenja InDoc EDGE

  • Niži troškovi vašeg poslovanja
  • Veća transparentnost i učinkovitost rada
  • Veća sigurnost i bolja kontrola podataka
  • Sprečavanje gubitka dokumenata
  • Bolje sudjelovanje s suradnicima
  • Povećana dostupnost dokumenata i procesa
  • Manji rizici – financijski i operativni
  • Zadana zakonska usklađenost (uključujući GDPR)
  • Pozitivan utjecaj na zadovoljstvo korisnika

Naručite demonstraciju rješenja u živo

Kako rješenjima InDoc EDGE možete pojednostaviti poslovanje?

Poboljšajte upravljanje dokumentima

Potpuni pregled dokumenata, verzija i pristupa omogućuje trenutačno obavješćivanje o promjenama i sprječava gubljenje dokumenata.

Potičite suradnju

Dokumente možete dodijeliti za rad suradnicima, komentirati ih, zajedno uređivati i određivati pristup s obzirom na uloge u ekipi.

Povećajte učinkovitost poslovnih procesa

Dokumente možete strukturirano i ad-hoc usmjeriti kroz različite, po mjeri prilagođene (automatizirane) procese.

Osigurajte cjelovitost i vjerodostojnost dokumenata

Dokumenti imaju digitalni potpis i vremenski žig, a za svaki vodite revizijski trag.

Omogućite središnje upravljanje dokumentima povezanih organizacija

Pristup dokumentima povezanih društava na jednom je mjestu.

Upotrebljavajte kod sebe ili u oblaku

Upravljajte različitim procesima i iznimno velikim količinama dokumenata po pristupačnoj cijeni kod sebe ili u sklopu usluga u oblaku.

Omogućite pristup uvijek i svugdje

Pristup putem interneta omogućen je odasvud i bilo kad, s bilo kojeg, i mobilnog, uređaja.

Osigurajte zakonsku usklađenost

Rješenja InDoc EDGE su certificirana i osiguravaju nadzor nad arhiviranim dokumentima te najvišu razinu sigurnosti i potpore.

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Procesna rješenja

Uz procesna rješenja InDoc EGDE dokazano smanjujemo troškove, povećavamo učinkovitost i osiguravamo usklađenost poslovanja.

Saznajte više

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Sustav za upravljanje dokumentima (DMS)

Isprobanim sustavom za upravljanje dokumentima (DMS) poboljšavamo upravljanje dokumentima i povećavamo njihovu dostupnost.

Saznajte više

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Sustav za upravljanje procesima (BPM)

Sustavom za upravljanje poslovnim procesima (BPM) poboljšavamo njihovu preglednost i omogućujemo vam da ih optimizirate.

Saznajte više

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Certificiran sustav e-pohrane (RMS)

Osiguravamo da su vaši dokumenti sigurno pohranjeni u pravno dosljednom i certificiranom sustavu e-pohrane InDoc EDGE (RMS).

Saznajte više

Postanite bespapirno poduzeće

Do bespapirnog poslovanja u Mikrocopu vodimo vas u četiri koraka: