Digitalna rješenja InDoc EDGE

Prijeđite na bespapirno poslovanje uz digitalna rješenja InDoc EDGE

Platforma InDoc EDGE spaja kapacitete sustava upravljanja dokumentima (DMS), poslovnim procesima (BPM) i elektroničkom pohranom (RMS). Uz procesna rješenja na toj platformi možete odgovoriti na ključne izazove poslovanja – od svakodnevnih jednostavnih poslova kao što su distribucija primljene pošte ili likvidacija ulaznih računa do zahtjevnijih poslova u kojima sudjeluju različiti nositelji i koji u pravilu uključuju automatsko odlučivanje na osnovi poslovnih pravila.

Primjena procesnih rješenja InDoc EGDE smanjuje operativne rizike kojima ste svakodnevno izloženi, a platforma je certificirana kod Arhiva Republike Slovenije i u skladu s GDPR-om. Rješenja InDoc EDGE pravno su usklađena, sigurna, pouzdana i mogu bitno pridonijeti većoj preglednosti i učinkovitosti vašeg poslovanja.

Mikrocop nam je u suradnji s poduzećem GOinfo uredio automatsko arhiviranje dokumenata iz ERP sustava GoSoft u njihov sustav InDoc EDGE. O Mikrocopu mogu reći samo sve najbolje. Mikrocopovi stručnjaci u suradnji s poduzećem GOinfo u vrlo su kratkom roku razvili rješenje bez bilo kakvih komplikacija. Stručnost, poštovanje rokova, brze reakcije, kvaliteta ponuđenih rješenja, odnos cijena/kvaliteta: sve je na vrlo visokoj razini. Užitak je surađivati s takvim partnerom.

GOSTOL-GOPAN d.o.o. Nova Gorica

Koristi rješenja InDoc EDGE

  • Niži troškovi vašeg poslovanja
  • Veća transparentnost i učinkovitost rada
  • Veća sigurnost i bolja kontrola podataka
  • Sprečavanje gubitka dokumenata
  • Bolje sudjelovanje s suradnicima
  • Povećana dostupnost dokumenata i procesa
  • Manji rizici – financijski i operativni
  • Zadana zakonska usklađenost (uključujući GDPR)
  • Pozitivan utjecaj na zadovoljstvo korisnika

Naručite demonstraciju rješenja u živo

Kako rješenjima InDoc EDGE možete pojednostaviti poslovanje?

Poboljšajte upravljanje dokumentima

Potpuni pregled dokumenata, verzija i pristupa omogućuje trenutačno obavješćivanje o promjenama i sprječava gubljenje dokumenata.

Potičite suradnju

Dokumente možete dodijeliti za rad suradnicima, komentirati ih, zajedno uređivati i određivati pristup s obzirom na uloge u ekipi.

Povećajte učinkovitost poslovnih procesa

Dokumente možete strukturirano i ad-hoc usmjeriti kroz različite, po mjeri prilagođene (automatizirane) procese.

Osigurajte cjelovitost i vjerodostojnost dokumenata

Dokumenti imaju digitalni potpis i vremenski žig, a za svaki vodite revizijski trag.

Omogućite središnje upravljanje dokumentima povezanih organizacija

Pristup dokumentima povezanih društava na jednom je mjestu.

Upotrebljavajte kod sebe ili u oblaku

Upravljajte različitim procesima i iznimno velikim količinama dokumenata po pristupačnoj cijeni kod sebe ili u sklopu usluga u oblaku.

Omogućite pristup uvijek i svugdje

Pristup putem interneta omogućen je odasvud i bilo kad, s bilo kojeg, i mobilnog, uređaja.

Osigurajte zakonsku usklađenost

Rješenja InDoc EDGE su certificirana i osiguravaju nadzor nad arhiviranim dokumentima te najvišu razinu sigurnosti i potpore.

 


Kad razmišljate o uvođenju novog rješenja za potporu bespapirnom poslovanju, uzmite u obzir da (još jedna) aplikacija neće umjesto vas odgovoriti na vaše ključne izazove, no ako je rješenje pravo, može vam u tome pomoći. Zato preporučujemo da prije uvođenja najprije objektivno procijenite trenutačno stanje i definirate ključne poslovne potrebe, zakonske zahtjeve i moguća druga ograničenja koja utječu na vaše poslovanje. Na osnovi tako prikupljenih funkcionalnih zahtjeva možete odabrati najpogodnije rješenje te odrediti prioritete uvođenja bespapirnog poslovanja (na primjer, vrste procesa, organizacijske jedinice, društva u grupi itd.).

Uvjereni smo da je to teško postići unutar poduzeća, u škripcu organizacijske kulture i pod pritiskom postojećih poslovnih procesa i tekućeg poslovanja. U takvom slučaju uvid vanjskog stručnjaka može biti zlata vrijedan.

U Mikrocopu vam pomažemo informatizirati i automatizirati poslovne procese te uspostaviti centraliziranu elektroničku pohranu svih dokumenata uporabom certificiranih rješenja InDoc EDGE. Uz veću sigurnost poslovanja i osiguranu usklađenost upravljanja dokumentima i provedbe procesa sa zakonodavstvom pobrinut ćemo se da iskoristite prilike koje donosi digitalizacija poslovanja.

 

Očekujemo li previše od bespapirnega poslovanja?

Kao ponuđači rješenja za bespapirno poslovanje obećavamo smanjenje troškova, povećanje učinkovitosti i osiguranje usklađenosti poslovanja. A možemo li ta obećanja i ispuniti?

Preporučujemo dobru praksu

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Procesna rješenja

Uz procesna rješenja InDoc EGDE dokazano smanjujemo troškove, povećavamo učinkovitost i osiguravamo usklađenost poslovanja.

Saznajte više

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Sustav za upravljanje dokumentima (DMS)

Isprobanim sustavom za upravljanje dokumentima (DMS) poboljšavamo upravljanje dokumentima i povećavamo njihovu dostupnost.

Saznajte više

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Sustav za upravljanje procesima (BPM)

Sustavom za upravljanje poslovnim procesima (BPM) poboljšavamo njihovu preglednost i omogućujemo vam da ih optimizirate.

Saznajte više

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Certificiran sustav e-pohrane (RMS)

Osiguravamo da su vaši dokumenti sigurno pohranjeni u pravno dosljednom i certificiranom sustavu e-pohrane InDoc EDGE (RMS).

Saznajte više

Postanite bespapirno poduzeće

Do bespapirnog poslovanja u Mikrocopu vodimo vas u četiri koraka: